میـم نـون

آنچه که میرسد به ذهنـم!

میـم نـون

آنچه که میرسد به ذهنـم!

میـم نـون

----- امسال هم طلبیدی، و چ طلبیدنی! ------
-
-
فقط یک نکته:
اینجا چیزی کپی از جایی نیست،
هرچه هست و می بینید مال همینجاست

بروز رسانی با پیامک
  • ۳ ارديبهشت ۹۲ , ۰۳:۰۵
    شارژ!
  • ۴ فروردين ۹۲ , ۰۲:۱۳
    غریب
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندها

تغییر تاکتیک!

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۵ ب.ظ

باید که زین پس، بنویسم، مُهرکنم

بچسبانم روی پیشانیم

این جمله را که  "دوستت دارم"

تا این بار ببینی و باور کنی

چون که شنیدن بی اثر شده،

و این یعنی، تغییر تاکتیک!

  • ۹۲/۰۹/۱۳
  • میم نون

عشق

عاشقانه

نظرات  (۱۱)

  • بنده خدا..
  • زیبا بود.. سلام..
    پاسخ:
    علیک سلام
    سلام محمد جان
    تغییر تاکتیک جالبیه
    موفق باشی 
    به روزم
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلامــــ خداقوتــــــــ
    شاید آرام تــر می شدم
    فقــط و فقـــط…
    اگر
    میدانستی
    حرفهایم به همین راحتی که می خوانی
    نوشته نشده اند !!!

    "بروزمـــــــــ "
    التماس دعا
    یازهراکربـــــــ بلا ان شاء الله
  • یعقوب کربلا
  • اسارت تمام شد
    بعد  از زیارت..

    بروزم

  • بنده خدا..
  • الهی، خنک آن کس که وقف تو شد!
    (از الهی نامه حضرت علامه حسن زاده)
  • طلبـــــه جوانـــــــــــ
  • سلام علیکم دوست من

    خداخیرتان دهد که برای نشر معارف اهل بیت قدمی برداشته اید

    حقیر طلبه هستم اگر امکان دارد پایگاه های ما را لینک کنید :

    قدم به قدم با اهل بیت ( پایگاه اینترنتی طلبه جوانـــ ) www.modafein.ir

    مدرسه علمیه سیادت www.siyadat.com

    در ضمن یک طرحی هم داریم به نام جمعه های عصر انتظار ، اگر مایل بودید بفرمائید که جزئیات طرح رو خدمتتون عرض کنم .

    این طرح به صورت گفتگوی صوتی در اینترنت اجرا خواهد شد

    * منتظر پاسخ شما هستم *

     

  • یعقوب کربلا
  • زیبا
    بروزم
  • فاطمه(یاس)
  • فوق العاده است
    تاکتیک محبته یا تاکتیک جنگی؟
    پاسخ:
    هرجور میشه استفاده کرد
    هم محبتی، هم جنگی!
    همه فن حریفه!
    ولی حقیقتش دیگه از جنگ خسته شدم، همون کاربرد محبتیشو دوس دارم...
  • خورشید شب
  • سلام
    چه وب زیبایی و مطالب دلنشینی
    حوالیه منم بیایین
    خوشحال میشم
    پاسخ:
    سلام سلام
    نظر لطفتونه
    چشم
    منم از حضورتون خوشحال شدم
  • ღ فاطمه ღ
  • وای خیلی جالب بود...!!!! :))
    پاسخ:
    واقعا؟!
    لطف داری
  • غریبه غریب
  • سپاس از حضورتون
    پاسخ:
    شما هم همینطور

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">