میـم نـون

آنچه که میرسد به ذهنـم!

میـم نـون

آنچه که میرسد به ذهنـم!

میـم نـون

----- امسال هم طلبیدی، و چ طلبیدنی! ------
-
-
فقط یک نکته:
اینجا چیزی کپی از جایی نیست،
هرچه هست و می بینید مال همینجاست

بروز رسانی با پیامک
  • ۳ ارديبهشت ۹۲ , ۰۳:۰۵
    شارژ!
  • ۴ فروردين ۹۲ , ۰۲:۱۳
    غریب
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندها

کربلا

شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۲ ق.ظ

" من کجا و کربلا کجا "

این جمله

هم تنها جواب من بود

به سوال دیگران برای کربلا نرفتنم؛

و هم یک اعتراف

برای کم لیاقتی ام

نظرات  (۱۰)

سلام...
خوندم مطالب کوتاه و زیباتون رو...بعضی هاشون واقعا شعر هستن و این خیلی حس زیباییه...
و اما کربلا...
منم تا حالا کربلا نرفتم...امسال پیشنهاد یه مستندسازی برای اربعین کربلا شد...چقدر امیدوار شدیم و چشم انتظار...ولی انگار داره این فرصت از دستمون میره..دعا کنید آقا این لیاقت رو به ما بده...

خوشحال میشم به وبسایت من هم سری بزنید...غزل هایی هست و گاهی دست نوشته ای یا داستانی از خودم...هرچند مثل نوشته های شما کوتاه و مفید نیست...

قرار ما به رفتن بود...
یا هشت

(در ضمن لینکتون می کنم که باز بتونم بیام مینی مال هاتونو بخونم...)
  • مهزیار بابایی
  • خدایا
    خطا از من است، می دانم.
    از من که سالهاست گفته ام “ایاک نعبد"
    اما به دیگران هم دلسپرده ام.
    از من که سالهاست گفته ام "ایاک نستعین"
    اما به دیگران هم تکیه کرده ام.
    اما رهایم نکن...

     

    خواهی که ببینی رخ پیغمبر را
    بنگر رخ زیبای علی اکبر را
    در منطق و خلق و خوی او می بینی
    با دیده ی جان محمدی دیگر را
    *میلاد شبیه ترین آینه ی پیغمبری پیشاپیش مبارک*

    " من کجا و کربلا کجا "

    جمله ایست که این روزها خیلی با خود زمزمه میکنم...
    وقتی دوستانم برای کربلا اسم می نویسند و من بر سر دو راهی....

    برایم دعا کنید...
    یا علی مدد
    (راستی  قبلا در بلاگفا در خدمتتون بودم اما حالا بلاگم.لطف کنید آدرس پیوند رو درست کنید..
    خیلی ممنون)

  • علیرضا بیگدلی
  • باسلام

    بروز هستم با عنوان :

    آیا هاشمی رفسنجانی،موافق رهبری امام خامنه ایی بوده است؟

    به آدرس:

    http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/12/17/h1312333

     

    باتشکر

    ایام فاطمیه تسلیت

    فرهنگ پرواز

  • دوستدار اسلام
  • سلام قولا من رب رحیم

     

    به دنبال درخواست بسیار مهم دکتر رحیم پور ازغدی برای برگزاری کرسیه های آزاد اندیشی اقتصاد در نماز جمعه ی تهران، و عدم همکاری مسئولین ذیربط بدلیل فشارهای وارده از سوی اقتصاد دانان غیر اسلامی در داخل کشور، از شما وبلاگ نویس عزیز تقاضا داریم که به میزان توان خود مطلبی در خصوص لزوم طرح بحث های "اقتصاد قرآنی" در مهم ترین و پرتعداد ترین تریبون دینی کشور، در وبلاگ خود منتشر کرده تا از اندک اندک این مطالب در کنار هم موجی پدید آمده و به گوش تئوریسین های اقتصادلیبرال در کشور برسد تا بلکه قدمی در راستای زدودن مظلومیت و مهجوریت از قرآن برداشته باشیم.

     

    برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی نظریه های تولید شده ی اقتصاد اسلامی، می توانید به وب سایت http://www.kadamaei.ir/ و همچنین وب سایت http://reba.ir/ مراجعه نمایید.

     

     

    « ما تا به امروز می بایست مدل بومی اقتصاد را به دنیا عرضه می کردیم. ما باید هم کارآمدی در جهت رشد رونق اقتصاد، هم کارآمدی در جهت تأمین عدالت را به دنیا نشان میدادیم.»

    بیانات رهبری - 85 (دیدار با دست اندرکاران اصل 44)

     

    و تا به امروز هنوز...

    برای همه خوب باش!
    آنکه فهمید همیشه کنارت و به یادت خواهدبود...
    و آنکس که نفهمید، روزی دلش برای تمام خوبیهایت تنگ میشود.
  • علیرضا بیگدلی
  • سلام

    بروز هستیم

    با عنوان:

    چرا شاگردان میلتون فریدمن،اکنون فریاد فساد سرمیدهند؟

    http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/10/21/fridman123123

     

    فرهنگ پرواز

    باتشکر

     

  • کــربــ بلایی محـب
  • سلامــ
    خداقوتــــــــ
    سوره رعد آیه ۲۸:
    ﺁﻧﻬﺎ ﻛﺴﺎﻧﻰ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﺍﻳﻤﺎﻥ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﻭ ﺩﻟﻬﺎﻳﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﻳﺎﺩ ﺧﺪﺍ ﻣﻄﻤﺌﻦ (ﻭ ﺁﺭﺍم) ﺍﺳﺖ، ﺁﮔﺎﻩ ﺑﺎﺷﻴﺪ ﺑﺎ ﻳﺎﺩ ﺧﺪﺍ ﺩﻟﻬﺎ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻣﻴﻴﺎﺑﺪ...
    به روزیمــ با "صحیفه سجادیه"
    یازهراکربــ بلا ان شاءالله
  • علیرضا غفاری
  • سلام از مطلبت خوشم اومد
    توجه توجه
    درس خون ها
    طلبه ها
    دانش اموزان
    و ........
    با مطلبی به اسم
    نکاتی درباره درس خواندن+عکس های ترول 

    نو وبلاگم به روزم

    نکاتی که تو درس خوندن من زیاد تاثیر گذاشته

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">