میـم نـون

آنچه که میرسد به ذهنـم!

میـم نـون

آنچه که میرسد به ذهنـم!

میـم نـون

----- امسال هم طلبیدی، و چ طلبیدنی! ------
-
-
فقط یک نکته:
اینجا چیزی کپی از جایی نیست،
هرچه هست و می بینید مال همینجاست

بروز رسانی با پیامک
  • ۳ ارديبهشت ۹۲ , ۰۳:۰۵
    شارژ!
  • ۴ فروردين ۹۲ , ۰۲:۱۳
    غریب
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندها

خیابان نا امیدی...!

شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۰۱ ق.ظ

در خیابان من تنها زیر باران زیر ابر، سنگفرش ها را تعقیب می کنم

تا شاید در مغازه ای نوری پیدا کردم / شاید امیدی / شاید خوشحالی...

ولی انگار مردم لبخندشان با زهر آمیخته است

مــردم همه می خندند /  نه بهم می خندند نه باهم مــی خندند!

مردم سرهاشان پایین،چشمهاشان بسته، بزمین می خندند!

ای کاش هیروشیما اینجا بود! / ایکاش چشمان مردم ما چون بادام بود...


پی نوشت:

این شعر رو یکی از شاگردای خوبم به نام امیرمحتشم گفته. دوم دبیرستانه و استعداد فوق العاده ای داره. 

نمی دونم چرا شعرش اینقدر با نا امیدی آمیختست!

یه موقع میگم شاگرد خیال نکنید خودم 40 سالمه!!! نه ، بنده 19 و اندی سالمه و این آقا محتشم شاگردم توی مسجده.

  • ۹۱/۱۲/۱۲
  • میم نون

شاگردانم

تلخ

نظرات  (۶)

سلام ممنون میشم منو با خدارو دوست دارم لینک کنید
پاسخ:
سلام؛ چشم

ممنونم که سر زدی:))))))))))))))))

پاسخ:
قابل نداشت

شعر زیبایی بود هرچند پر از نا امیدی بود!

واقعا معلومه همونطور که گفتی شاگردت فوق العاده با استعداده، تبریک...

پاسخ:

ممنون

آره همینطوره که میگی، بچه خیلی حساسیه

  • حسین رضائی فرد
  • حتما دلیلی دارن برای خودشون جانم.
    ولی انصافا قشنگ گفته ها
    راستی لینک شدی
    پاسخ:

    آره حتما دلیلی داره،

    راستش خودم می دونم ، ینی اگه ندونم عجیبه ولی خودمو زدم به کوچه علیچپ!

    در ضمن ممنون، شما هم لینک شدید

    خدایا خودت را برسان
    پاسخ:

    زیبا گفتی سیدجان

    الهی آمین

    مجید جان من هم نمیدانم که چرا اکثر نوشته ها ، شعرها و گفته های نوجوانان و جوانان این دوره ما پر از ناامیدیست ولی معلوم هست که این خیلی خیلی بر  جامعه اثر منفی داره.
    پاسخ:

    داداش میلاد، بابا من اسمم محمده!!!  تو ایمیلم به اشتباه اسم مجید نوشته شده بود.

    با نظرت هم کاملا موافقم، من خودم که زیاد رابطه دارم با نوجوونا اینو خیلی زیاد درک می کنم.

    در ضمن خیلی خیلی ممنون همیشه سر میزنی داداش.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">