میـم نـون

آنچه که میرسد به ذهنـم!

میـم نـون

آنچه که میرسد به ذهنـم!

میـم نـون

----- امسال هم طلبیدی، و چ طلبیدنی! ------
-
-
فقط یک نکته:
اینجا چیزی کپی از جایی نیست،
هرچه هست و می بینید مال همینجاست

بروز رسانی با پیامک
  • ۳ ارديبهشت ۹۲ , ۰۳:۰۵
    شارژ!
  • ۴ فروردين ۹۲ , ۰۲:۱۳
    غریب
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندها

مو سیخی !

دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۵۴ ب.ظ

یه شاگرد خوب دارم که اسمش هست محمد،

حقیقتش خیلی محمد رو دوست دارم ، بچه خیلی با ادب و زرنگیه ، اخلاق و درسش عالیه

ولی گاهی اوقات اسیر جو مدرسه و دوستاش میشه و هوایی میشه!

مثلا تیپایی بعضی موقع ها میزنه که بعیده ازش ، آخه بچه مسجدیه دیگه؛

جدیدا مدل موهاش اصلا خوب نیستن ، دورشون رو کُپ کرده و وسطشون هم که تقریبا حالت سیخ سیخی دارن

دنبال یه فرصت بودم که بهش تذکر بدم تا دیشب شرایطش فراهم شد.

بعد جلسه عمومی اون رو نگه داشتم و جلسه خصوصی باهاش گرفتم و خیلی باهاش حرف زدم از جمله همین موهاش.

به نظر خودم حرفهام دیشب تونست تاثیر بزاره ، حداقل واکنشی که اون موقع از خودش بروز داد این رو میگفت؛

اما

اما امشب که اومد مسجد و دیدمش خیلی تعجب کردم ، اتفاقا کنار خودم نماز خوند ، دیدم موهاشو درست نکرده و حتی بدتر هم شده بودن،

هیچی بهش نگفتم و ناراحتیمو بروز ندادم تا اینکه بعد که رفتم خونه این پیامک رو فرستادم براش:

" نتیجه و ثمره ی جلسه خصوصی دیشب:

موها سیخ تر شدن!!!  "

حالا باید منتظر وایسم و ببینم فردا درست میکنه یانه...

نظرات  (۱)

  • وای وای چقدر باحال
  • با قوته ور شدم از سر مستی گلابی من

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">