میـم نـون

آنچه که میرسد به ذهنـم!

میـم نـون

آنچه که میرسد به ذهنـم!

میـم نـون

----- امسال هم طلبیدی، و چ طلبیدنی! ------
-
-
فقط یک نکته:
اینجا چیزی کپی از جایی نیست،
هرچه هست و می بینید مال همینجاست

بروز رسانی با پیامک
  • ۳ ارديبهشت ۹۲ , ۰۳:۰۵
    شارژ!
  • ۴ فروردين ۹۲ , ۰۲:۱۳
    غریب
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندها

حسادت!

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۴ ق.ظ

خدایا

از حسـادت دوستـان

به تو پناه می برم!

خدایا

لطفاً کاری کن،

که دیگر در لباس دوست نباشند ، برای من...!

اینگونه، رنجش دیدن این حسادت ها کمتر است!


پی نوشت: 

شاید بزودی نوشتم، که چه شده این را نوشتم!

نظرات  (۴)

سلام داداشم خوبی؟

چند روزی نبودم به خاطر همون مرگ دوست و .....تو وبلاگ نوشتم

دیروز آپش کردم

چند روزیه اومدیم اردبیل

داداش یه نصیحت برادرانه

همون داداش ممد خودمون باش ساده ساده ساده

هیچ وقت قاطی سیاست نشو

شاید برای بعضیا خوب باشی ولی برای بعضیای دیگه نه

من خودم هم طرفدار رضایی بودم

البته نتونستم رای بدم چون گفتم اومدیم اردبیل

وقتی  قبلا از محسن رضایی تعریف کردم کم بود کتکم بزنند برای همین میگم ساده باش

وبلاگت رو همون قدیمی ادامه بده ساده

من هر جوری ادامه بدی دوست دارموبرای من همون ممدی

دوست دارم یه روزی باز چت کنم

دلم بد جووری گرفته

نمیشه دل گرفته رو پیش کسی باز کرد

داداش همون ممد خومون باش ساده

زیاد حرف زدم معذرت

دوست دارم بای

پاسخ:
فدات بشم داداش
زودی میام
شیشم کنکور دارم، بدجور گیر درسامم،
ولی قول میدم، 
خدا میدونه چقدر خوشحالم از اینکه برگشتی
هر روز سر میزدم که ببینم اومدی یا نه
حالا که اومدی
خداروشکر...
خیلی خوشحالم کردی، روحیه بهم دادی
  • سید میلاد موسوی
  • پیام: آینده از آنِ کسانی است که به استقبالش می روند(نیچه)
    درود فراوان؛
    امیدوارم حالتان خوب باشد؛
    با دو نوشته با سرنوشتار :
    - آموزش فتوشاپ: ایجاد زوم با ذره بین
    - فضیلت و خواص سوره فرقان
    بروز شدیم..
    هم اینک بدرود.
  • روح الله فاضل
  • در عرصه سیاست ما خط کشی داریم به نام ولایت فقیه که عملکرد افراد را با استفاده از آن می سنجیم و قطعا زاویه داشتن طریق این افراد با خط ولایت امر ناپسندی است که گمان می کنم ما در این قسمت با یکدیگر هم نظر باشیم اما اصلا و اصولا بنده این ملاک سنجی را با نام هایی نظیر خرج کردن تفسیر نمی کنم.
    پاسخ:
    خرج میکنند،
    خبر ندارید واقعاً ؟!
  • روح الله فاضل
  • عذر میخوام این حرف رو می زنم اما آقای رضایی برای جمع آوری رای و جلب نظر مردم دقیقا راههایی را پیمودند که حضرت آقا از آن نهی کرده بودند و دقیقا همین عوامل و عوامل متعدد دیگر ایشان را از چشم بنده انداخت.
    پاسخ:
    نظرتان محترم برادر
    اما اجازه بدهید با شما هم عقیده نباشم!
    چون که استدلالهای زیادی برای نهی حرف شما دارم
    که بماند...!
    -------------------
    فقط یک توصیه برادرانه:
    همیشه سعی کنید کمتر از حضرت آقا خرج کنید، آن هم سلیقه ای!
    البته با عرض پوزش!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">