میـم نـون

آنچه که میرسد به ذهنـم!

میـم نـون

آنچه که میرسد به ذهنـم!

میـم نـون

----- امسال هم طلبیدی، و چ طلبیدنی! ------
-
-
فقط یک نکته:
اینجا چیزی کپی از جایی نیست،
هرچه هست و می بینید مال همینجاست

بروز رسانی با پیامک
  • ۳ ارديبهشت ۹۲ , ۰۳:۰۵
    شارژ!
  • ۴ فروردين ۹۲ , ۰۲:۱۳
    غریب
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندها

عادت!

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۲۰ ق.ظ

می گوید: وقتی تو را عزیزترین خطاب می کردم از روی "عــــــــــــــــــــــــــادت" بود!

حالا که حیوان خطابم می کند،

خودم را آرام می کنم و دلداری میدهم!

که حتماً این تنفر هم 

از روی "عـــــــــــــــــــــادت" است!!!

پس می گذرد...

-----------------------------

پی نوشت:

اما نمی دانم چرا این عادت " تنفر" تمام شدنی نیست!!!

نظرات  (۵)

استفاده کردیم
پاسخ:
نظر لطف شماست
  • افسرجنگ نرم
  • سلام دوست من سنگر قشنگی داری 
    خدا قوت
    اگر مایل به تبادل لینک بودی خبربده
    موفق باشی
    شادی روح شهدا صلوات


    پاسخ:

    دوست عزیز 

    با افتخار لینک شدید

  • محمد علیزاده
  • بگذر اخوی ...
    پاسخ:
    کاش می تونستم!

    عشق ها و تنفر ها

    زندگی را زیبا می کند

    سخت نگیر

    پاسخ:

    تشکر از دلداری دادنتان،

    اما چه کنیم که تحمل نداریم!

     چه کنم که من خود من برایش عادت شده ام

    پاسخ:

    اشاره ای بسیار دقیق

    منور فرمودید سید جان با حضورتان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">